Ford MUTT M151 (1960)
Ford MUTT M151 A1 (1964)
Ford MUTT M151 A2 (1970)
Ford Motor Company podepsal v 1951 kontrakt na vývoj M151, který měl nahradit Jeep Willys M38... Rok na to byl předveden první prototyp, který US Army neuspokojil. V roce 1954 přišel Ford Motor Company s druhým prototypem XM151. Po něm následovali dva další prototypy, XM151E1 s hliníkovou karoserií a XM151E2 s ocelovou karoserií. V roce 1959 byl vybrán pro výrobu typ XM151E2.
1960 začala sériová výroba 4×4 MUTT (Military Utility Tactical Truck) ve Fordu (Michigan).
Nedostatkem vozidla bylo, že i přes nezávislé zavěšení zadních kol měl MUTT 151 tendence se při rychlé jízdě v zatáčkách převratit.
U vylepšeného modelu Ford MUTT M151 A2(1970) byla zadní náprava změněna, to vedlo k lepší stabilitě vozidla, montovaly se spolehlivější brzdy a další...
Výroba MUTT u Fordu probíhala v letech 1960-1978.
Motor Ford L142 licence Continental čtyřválec, benzinový řadový motor, 2.3 litru zdvihový objem, 72 PS.
Motor Hercules Industrial čtyřválec benziný řadový motor, 2.5 litru zdvihový objem, 55 PS.