Model M..byl vyráběn mimo Severní a Jižní Ameriku v Evropě např. ve Francii jako HOTCHKISS.
AJ prototyp vojenského Jeepu. BRC 40 Druhý prototyp-série American Bantam. BRC 60 první série prototypu. GP " Pygmy " prototyp od Ford Motor Company. G= Goverment contract P= 80-inch.GPA od Ford Motor Company. G= Goverment contract P= 80-inch A= Amphibian. GPW od Ford Motor Company, W= Willys Pattern (návrh Willys). MA Prototypy od Willys Overland, M= Military contract, A= série A. MB od Willys Overland M= Military contract B= série B. MC od Willys Overland,první vojenská varianta Jeepu od druhé světové války, také pod názvem M 38. MD od Willys Overland, Jeep CJ-5/M 38 A1,D= série D. MDA verze MD s dlouhým rozchodem kol, také označován M 170. M 151-A1, -A2 od Ford Motor Company, označován " Mutt ".
M-38 je první M-série( MILITARY-model MC) vojensky Jeep po MB z II.světové války, založen na civilním modelu CJ-3A. Modifikovaný motor s L-hlavou, postraní ventily SV,mechanickou synchronizovanou převodovku, 3 stupně vpřed.
Charakteristické znaky vozidla : ploché nárazníky, vypouklé světlomety, jednodílné čelní sklo, větrací otvor dole v rámu čelního skla.M 38 má zesílený rám, 24-volt elektrickou instalaci a plovoucí zadní osu.
Výroba M-38- od roku 1950 - do roku 1952.
Pod označením M 606 vznikl pro potřeby U.S.Army Willys s motorem s F-hlavou .Přední část vozu prodělala změnu desingu v polovině roku 1950,začátkem roku 1952 byla vytvořena finální verze. Tento Jeep se představil v roce 1952, měl mnohem méně radikální změny, než některý z jiných modelů.
Jeden z charakteristických znaků vozidla : přední světlomety před mřížkou.
M-38E1 - je označení terénního vozidla U.S.Army. Vojenský terénní Jeep s 4FB motorem byl projektem a v upravené formě U.S. Navy pro jízdu ve vodě.
Jeden z charakteristických znaků vozidla : vývod výfuku a sání vzduchu nad min.výšku vozidla, pro U.S.Navy.
M-38E1 - uveden do provozu.
Model MD se stal známý v produkci jako M-38A1 Jeep U.S.Army.Je větší, těžší a o hodně silnější než předchozí vojenská terénní vozidla,má kulaté přední blatníky.V letech 1952-1957 bylo vyrobeno přes 100.000 ks. Jedná se o vývoj celého nového terénního vozidla pro potřeby U.S.Army.
Jeden z charakteristických znaků vozidla : zakulacené tvary karoserie.
Výroba M-38A1- od roku 1952 - do roku 1971.
Interiér Jeep-u od roku 1950 do roku 1955 má pět přístrojů "budíků" ......
Interiér Jeep-u od roku 1955 do roku 1959 má jeden združený přístroj "budík" .....
Interiér Jeep-u od roku 1960 má jeden združený přístroj "budík" , odmrazování na rámu předního okna, parkovací brzdu na přístrojové desce.....